Clase | Evaluación de la información financiera

Temas

1. Análisis de estados financieros (Big Picture –Panorama General) y Análisis del Cash Flow Statement
  2. Análisis de Estados Financieros: Un enfoque alternativo

Ph.D. Gustavo Tanaka Nakasone

PhD (Advanced Management) – Kwansei Gakuin University, Hyogo, Japan.

Master of Business Administration, Robinson School of Business, Georgia State University, Atlanta, Georgia, USA.

Licentiate in Business Administration Pontifical Catholic University of Peru, Lima, Peru.
Current Employment: Project Associate Professor at Kobe University (Graduate School of Business Administration), Hyogo, Japan.

Manager SESAMI Program Kobe University (Graduate School of Business Administration) – (SESAMI: Strategic Entrepreneurship and Sustainability Alliance Management Initiatives)

Hora y lugar

• Sábado 17: pabellón H, aula H-312, de 10:00 a.m. a 1:00 p.m.
  • Miércoles 21: EE.GG.LL., aula L-408, de 7:00 p.m. a 9:00 p.m.

626-2000 anexo 5146